«БЕКІТЕМІН»
№200 орта
мектеп директоры:
Ж. Куптлеуов
«31»«08»2021ж
Вариативтік компанент
Тақырыбы:«Ойыншықтарəлемінесаяхат»
Балауса
Айы | № | Тақырыбы | Мақсатыменміндеттері | Қолданылатынкөрнекіліктер | Сағатсаны |
Қыркүйек | 1 | Меніңойыншықтарым | Балалардыойыншықтыңтүріментаныстырып,ойыншықтыəдемі
жинаудыүйрету. |
Ойыншықтыңсуреті. | 1 |
2 | Меніңойыншықтарым | Балалардыойыншықтыңтүрімен
таныстырып,ойыншықтыəдеміжинаудыүйрету. |
Ойыншықтыңсуреті. | 1 | |
3 | Балабақшадаойыншықпенқалай ойнаукерек? | Балаларды ойыншықпен ойнаралдында тату- тəтті, дос болуғадағдыландыру. Ойыншықпенбөлісіпойнауғаүйрету. | Əртүрліойыншықтыңсуреті. | 1 | |
4 | Балабақшадаойыншықпен
қалай ойнаукерек? |
Балаларды ойыншықпен ойнаралдындатату-тəтті,досболуға
дағдыландыру. Ойыншықпенбөлісіпойнауғаүйрету. |
Əртүрліойыншықтыңсуреті. | 1 | |
Қазан | 5 | Қуыршақтытамақтандыру | Балаларды алдымен қуыршақпентаныстырып, қуыршақпен кімдеройнаитынынайтыптүсіндіру.
Қуыршақты тамақтандырудыүйрету. |
Қуыршақсуреті. | 1 |
6 | Мен қызығамойыншыққа | Балалардың ойыншыққақызығушылығын арттыру.Ойыншықпен ұқыпты ойнаудыүйрету. | Жұмсақойыншық.Құрастырмалыойыншық.
Қуыршақ.т.б. |
1 | |
7 | Баланыойыншықпенқызықтыру. | Балаларды топтағы ойынбөлмесіндегі ойыншықтарментаныстырып, солойыншықтармен балалардыңқызығушылығынарттыру.Ойыншықтытанибілуге
үйрету. |
Ойыншықтыңсуреті.Топтағыойыншықтар. | 1 | |
8 | Қуыршақтыжуындыру. | Балаларды қуыршақпентаныстырып,қуыршақтықалай
жуындыруды үйрету. Қуыршақөлеңінжаттату. |
Қуыршақтыңсуреті. | 1 | |
Қараша | 9 | Ойыншықтардыжинау. | Балаларға ойыншықпен ұқыптытазаойнаудыайтыптүсіндіру.
Ойнап болған соңойыншықтарды əдемі жинаудыүйрету. |
Ойыншықтыңсуреті. | 1 |
10 | Қуыршаққаатқою. | Балаларды қуыршақпентаныстырып, топтағыбалалармен ақылдасыпқуыршаққаатқою.Қуыршақ
өлеңінжаттату. |
Топтағы əдеміқуыршақ.
Қуыршақсуреті. |
1 | |
11 | Ойыншықтардытоп-топқабөлу. | Балаларға ойыншықпен қалайойнаудыайтыптүсіндіру.
Ойыншықтардыңтүрлеріментаныстыру. Ойыншықтар əртопқабөлінетінінайту. |
Əртүрліойыншықтардыңсуреті. Жумсақойыншық,
құрастырмалыойыншық.Т.б |
1 |
12 | Ойыншықтардытоп-топқабөлу. | Балаларға ойыншықпен қалайойнаудыайтыптүсіндіру.
Ойыншықтардыңтүрлеріментаныстыру. Ойыншықтар əртопқабөлінетінінайту. |
Əртүрліойыншықтардыңсуреті. Жумсақойыншық,құрастырмалы
ойыншық.Т.б |
1 | |
Желтоқсан | 13 | Жұмсақойыншық. | Балаларды ойыншықтыңтүрлерімен таныстырып, соныңішіндежұмсақойыншыққажеке
тоқталу,түсіндіріпайту. |
Əртүрлі жұмсақойыншықтыңсуреті. | 1 |
14 | Серуендеойнайтынойыншықтарментанысу. | Балаларды серуенде ойнаитынойыншықтармен таныстырып,олойыншықтармен серуенгешыққанда құмен ойнайтындарынайтыптүсіндіру. | Серуендеойнайтынойыншықтардыңсуреті. | 1 | |
15 | Меніңойыншықтарымқалайтамақтанады? | Балаларды ойыншықтыңкөптегентүрлері бар екенінайтып түсіндіру. Ойыншықтарөлеңінжаттату. | Көркемсурет. | 1 | |
16 | Жұмсақойыншықпенертегіқұру. | Қыстағыайналадағыерекшеліктердібақылату,қойылғансұраққажауаптытолықберугедағдыландыру.Ертегімазмұнын
айтыпберу. |
Қуыршақтеатры. | 1 | |
Қаңтар | 17 | «Ойыншықтар»
Н.Əлімқұлов |
Н.Əлімқұловтың ойыншықтарөлеңін жаттату. Ойыншықтыңтүрлерінайтыптүсіндіру. | Ойыншықтыңсуреті. | 1 |
18 | Ойыншықпенойнайтынойындар. | Балаларды ойыншықпенойнайтын ойындарментаныстыру.Қалайойнауды
түсіндіру.Асханаойыны. |
Көркемсурет. | 1 |
19 | Ойнап өс, ойлапөс. | Балалардыадамгершілікке,досқаадалболуға,қайырымдылыққа
тəрбиелеу. |
Қуыршақтеатры | 1 | |
20 | Ойнап өс, ойлапөс. | Балалардыадамгершілікке,досқаадалболуға,қайырымдылыққа
тəрбиелеу. |
Қуыршақтеатры | 1 | |
Ақпан | 21 | Ойнауға досымшақырыптұр. | Балаларды бір-бірімен тату досболудыайтыптүсіндіру.Достық
осыдан басталатынын айту. Екідосəңгімесіноқыпайтыпберу. |
Көркемсурет. | 1 |
22 | Ойыншықтыңтүрлері. | Балаларды ойыншықтыңтүрлерімен таныстырып,ойыншықтартарəртүрлі
болатынынайту. |
Ойыншықтыңсуреті. | 1 | |
23 | Ойыншықтыңтүрлері. | Балаларды ойыншықтыңтүрлеріментаныстырып,
ойыншықтартар əртүрліболатынынайту. |
Ойыншықтыңсуреті. | 1 | |
24 | Аю – əдемісыйлық. | Жануарларды ажырата білуге,балалардыңсөздік қорын
кеңейту. |
Суреттер,плакаттар. | 1 | |
Наурыз | 25 | Ойыншықтарбөлмесі. | Балалардыойыншықбөлмесімен
таныстырып,ойыншықбөлмесіжекеболатынынайту. |
Көркемсурет. | 1 |
26 | Ойыншықпенойнату арқылыбаланысөйлету. | Балаларды бір-бірімен тату досболуды айтып түсіндіру. Достықосыдан басталатынын айту. Екідосəңгімесіноқыпайтыпберу.
Балалардың сөздік қорынкеңейту. |
Ойыншықтыңсуреті. | 1 | |
27 | Ойыншықпенойнату арқылыбаланысөйлету. | Балаларды бір-бірімен тату досболуды айтып түсіндіру. Достықосыдан басталатынын айту. Екідос əңгімесін оқып айтып беру.Балалардыңсөздік қорын
кеңейту. |
Ойыншықтыңсуреті. | 1 |
28 | «Машина»
К.Ыбыраевөлеңі |
К.Ыбыраевтың «Машина» өлеңінжаттату.Ойыншықтыңтүрлерін
айтыптүсіндіру. |
Көркемсурет. | 1 | |
Сəуір | 29 | Мынаойыншықтыңқызығын-ай. | Балаларды серуенде ойнаитынойыншықтармен таныстырып,олойыншықтармен серуенгешыққандақұменойнайтындарын
айтыптүсіндіру. |
Ойыншықтыңсуреті. | 1 |
30 | Айнұрдың ойынбөлмесі. | Балалардыойыншықбөлмесіментаныстырып, ойыншық бөлмесіжекеболатынынайту. | Əртүрліойыншықтардыңсуреті. Жумсақойыншық,құрастырмалы
ойыншық.Т.б |
1 | |
31 | Біздіңтоптағыəдеміойыншықтар. | Балаларды ойыншықтыңкөптегентүрлері бар екенінайтыптүсіндіру.Ойыншықтар
өлеңінжаттату. |
Көркемсурет. | 1 | |
32 | Ойыншықпентатуойнаймыз. | Балаларға ойыншықпен ұқыптытазаойнаудыайтыптүсіндіру.
Ойнапболғансоң ойыншықтарды əдемі жинаудыүйрету. |
Ойыншықтыңсуреті. | 1 | |
Мамыр | 33 | Мен жəне меніңқуыршағым | Балаларға ойыншықпен қалайойнаудыайтыптүсіндіру.
Ойыншықтардыңтүрлеріментаныстыру. Ойыншықтар əртопқабөлінетінінайту. |
Əртүрліойыншықтардыңсуреті. Жумсақойыншық,
құрастырмалыойыншық.Т.б |
1 |
34 | Қуыршақ – меніңсүйіктіойыншығым. | Балаларды қуыршақпентаныстырып, топтағыбалалармен ақылдасыпқуыршаққаатқою.Қуыршақ
өлеңінжаттату. |
Көркемсурет. | 1 |
35 | Қуыршақ – меніңсүйіктіойыншығым. | Балаларды қуыршақпентаныстырып, топтағыбалаларменақылдасып
қуыршаққаатқою.Қуыршақөлеңінжаттату. |
Көркемсурет. | 1 | |
36 | Қорытындылау
оқуқызметі |
Балалардыойыншықтартуралы
алғанбілімдерінқорыту. |
Қажетінеқарай
көрнекіліктер. |
1 | |
Барлығы:36сағат
Кіріспе
Ұсынылыпотырғанбағдарлама«ҚР-ныңжалпыбілімберудіңмемлекеттікжалпығаміндеттістандарты»негізіндежасалды.Бұлбағдарламаəрбірбаланыңшығармашылықжəнепарасаттылыққабілеттіліктерінжан–жақтыдамытуғавариативтікбөлімінеарналғанəдістемелік құрал.
Бағдарламаныңмақсаты:
- коммуникативтік,танымдық,ойындықжəнебасқадабелсенділіктердіынталандыру;
- баланыадал,шыншыл,əділетті,қамқорболуғатəрбиелеу;
- əрбірбаланыңшығармашылықжəнепарасаттылыққабілеттерінжан–жақтыдамыту;
- сөзөнерінқастерлейбілуге,өзбілімінкөтеруге,шешендікке,сауаттылыққатəрбиелеу;
- баланыңсөздікқорынбайытып,жақсыданүйреніп,жаманнанжиренугетəрбиелеу;
- театрлықіс-əрекеттіертегілердепайдаланаотырыпойындамыту.
Бағдарламаныңміндеттері:
- балалардыадамгершіліккебаулу,ойыннақты,тапқырсөйлеуге,ақылды,салмақтыойайтуғабаулу;
- ертегілергебалалардыңқызығушылығыноятып,кейіпкерменбіргеқуану-қайғыруды,төңірегіндегілердіңкөңіл-күйінбайқауғаүйрету;
- баланыңқиялын,естесақтауынтворчествалыққабілетіндамыту:ойданəңніме,ертегішығарыпүйрету;
- балалардыңтуғанжерге,елгедегенсүйіспеншілігін ояту.
Бағдарламамазмұныбойыншамеңгерілугетиістібілімменбіліктіліккеқойылатынталаптар:
- балалартақырыптыөздігіненталдап,оқылғансабақжайындаөзіндіксезінуі,түйсінуінегізіндебағаберу,ойларынжеткізебілу;
- тақырыпқабайланыстыталдаужасайбілуі;
- тақырыбыбір–бірінеұқсасоқиғажелісінебайланыстыажырата,салыстырабілуі;
- тақырыптардыөмірменбайланыстыраалу;
- ойынарқылытілінжетілдіру.
Бүлдіршіндердіңбір–біріменауызекісөйлесуіарқылытілдімеңгеруінеықпалетеді.Сабаққабалалардыңқызығушылығыноятып,кейіпкердіңжағымдыжəнежағымсызқылықтарынбағалап,өзойларынеркінайтабілугедағдыландыру.
Бағдарламаныңмазмұнықарапайымдыданкүрделігекөшуқағидасынанегізделеотырыпжасалған.
Пайдаланылғанəдебиеттер:
- Баламен балабақшажурналы2011 жыл№5
- Отбасыжəнебалабақшажурналы2013№2
- Мектепкедейінгітəрбиежурналы2012№3
- Жаттамақ(Балаларғаарналған)
- Казахскийязык.Хрестоматия,ЕденбаеваЗ.Д.,СарсенбаеваА.У.,«Алматыкітап»2008ж
- Көркемəдебиет2014ж
- Тілдамыту2015ж
- «Ойлаумен,ойтолады…»Д.Болатаева,Алматы«Балауса»2004жыл