2023-2024 жыл

2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланыңаты-жөні: Арап Диана Досболқызы

Туған күні,айы,жылы: 22.05.2019ж

Тобы: Ортаңғы «»Балауса тобы

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым- тамыз)

Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:

III- деңгей

II-деңгей

I-деңгей

Физикалық қасиеттерді дамыту Таңғы жаттығуды орындай алады,ойынға белсенділігі баяу,жеке бас гигиенасын сақтай алады Түрлі тапсырмаларды орындауға,жаттығуларды дұрыс жасауға дағдыландыру.
Коммуникативтік дағдыларды дамыту Өзінің құрбыларымен және жақындары мен қарым-қатынасқа түсе алады Сурет арқылы әңгіме құрастыруға,ертегі мазмұнын айта білуге,сахналық қойылымдарға қатыса білуге қызығушылық таныту.
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту Түстердің атауын дұрыс қолданады,ірі конструктор бөлшектерімен құрастыра алады,көкөністекр мен жемістерді ажыратуды қалыптастыруды меңгеріп келеді Табиғи материалдардан және конструктордан түрлі құрылыс бұйымдарын құрастыруға талпындыру.
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту Бейнелеу әрекетіне қажетті негізгі техникалық дағдылар мен біліктерді игереді. Өз бетінше сурет салуға,түрлі пішіндегі заттарды мүсіндеуге,қайшыны дұрыс ұстап,пайдалана білуге ынталандыру.
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру Қазақ халқының тұрмыстық заттарын кейбіреуән айтады Киіз үйдің құрлысы,ұлттық киімдер мен әшекейлердің және өлі табиғат обьектілерінің аттарын атап ажырата білуге дағдыландыру.

 

2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланыңаты-жөні: Абибулла Нұртөре Нұршайықұлы

Туған күні,айы,жылы: 25.02.2019ж

Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым- тамыз)

Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:

III- деңгей

II-деңгей

I-деңгей

Физикалық қасиеттерді дамыту қол ұстасып, жартылай отырып, заттарды айналып жүруге талпынады Жүгіру. Әр түрлі бағыттарда жылдам және баяу қарқында жүгіру дағдысын қалыптастыру.
Коммуникативтік дағдыларды дамыту әдеби шығармалардың мазмұнын тыңдайды және ішінара түсінеді Сөздерде дауысты және кейбір дауыссыз дыбыстарды анық айтуға қалыптастыру;

Әдеби шығармалардың мазмұнын тыңдауға және түсігнуге, бейнелі сөздерді қолданып айтуға үйрету;

Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту тең және тең емес заттар тобын ішінара салыстырады Екі қарама-қарсы бірдей заттардың ұзындығын салыстыра білуге үйрету;

Туған өлкенің кейбір өсімдіктерін ажырата білуге баулу;

Түрлі құрастыру тәсілдерін қолдануды қалыптастыру;

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту негізгі түстерді кейбіреуін атайды Сурет салу кезінде қарындашты, фломастерді қолдануға үйрету;

Әшекей заттарды мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру.

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру көлік құралдарын ішінара атайды Көлік құралдарын бір -біренен ажырата алуды, және атай білуді үйрету.

Табиғатқа қамқорлық жасауға ынталандыру

2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланыңаты-жөні: Әбибулла Нұрасыл Қаршығаұлы

Туған күні,айы,жылы: 10.05.2019ж

Тобы: Ортаңғы « Балауса» тобы

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым- тамыз)

Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:

III- деңгей

II-деңгей

I-деңгей

Физикалық қасиеттерді дамыту Жеке бас гигиенасының алғашқы дағдыларын меңгерген Қимыл қозғалыстарды белсене орындай алуды үйрету
Коммуникативтік дағдыларды дамыту Дыбысқа және оның дереккөздеріне назар аударады,былдырлайды және дыбыстарға еліктейді сөздік қорын жаттығулар жасату арқылы байыту.

әдеби шығармалардың мазмұнын тыңдап, оны атай білуге үйрету.

Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту Заттарды есте сақтауға және іздеуге қабілетті Өзіне таныс қоршаған ортаны зерттейді және сол ортада ойнайды

берілген үлгіге қарап түрліше етіп бейнелер құрастыра алуға үйрету.

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту Ересек адаммен көңілді ойын ойнағанда қуанады. қағаз бетіне бейнені тұтас орналастыра алуды үйрету.

ермексаз кесектерін бөліп алып, кейбір заттарды мүсіндей алу дағдыларын қалыптастыру.

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру Дербестік танытады;киінеді,жуынады ұқыптылыққа ұмтылады ойындар ойнау барысында отбасылық ойындардағы адамдардың рөлдерін сомай алуға үйрету.

бөлме өсімдіктерінің түрлерін атай білуге үйрету.

2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланыңаты-жөні: Бақтыберген Таңнұр Батырханқызы

Туған күні,айы,жылы: 26.09.2019ж

Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым- тамыз)

Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:

III- деңгей

II-деңгей

I-деңгей

Физикалық қасиеттерді дамыту Жаттығуларды көзбен бағдарлау арқылы ойын түрінде (жануарлардың қимылдарына еліктеу) педагогпен бірге орындауды дағдыландыру Жануарлардың қимылдарына елітеп, дене жаттығуларын орындай алуды үйрету
Коммуникативтік дағдыларды дамыту Қысқа сөз тіркестері мен сөздерді қолданып,өтініш жасай алады,тапсырманы мұқият тыңдайды оны орындай алады. Дыбыстау, сөйлеу кезіндегі тыныс алу қалпын жетілдіру.

Кейіпкерлерге жанашырлық танытуға үйрету;

Өзін қоғамдық орындарда дұрыс ұстауды үйрету

Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту Ересектердің көрсетуі- мен өсімдіктерді күтіп баптау бойынша қарапайым еңбек дағдыларын орындай алады. Түсі және көлемі бойынша ажырата білуге баулу;

Оң ижәне сол қолдарын ажырата алуды меңгерту;

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту Бейнелеу әрекетіне қажетті негізгі техникалық дағдылар мен біліктерді игерген. Жануарлардың суретін салу дағдыларын меңгерту;

Алақанға салып тік және дөңгелетіп есе білуді үйрету;

Түсі мен көлемін ажыратып,желімдеуге үйрету;

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімдерін атайды. Көлік құралдарының түрлерімен таныстыруға үйрету .Ауа-райының жағдайларын анықтай білуге үйрету;

 

2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланыңаты-жөні: Ғаниұлы Нұрислам

Туған күні,айы,жылы: 26.06.2019ж

Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым- тамыз)

Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:

III- деңгей

II-деңгей

I-деңгей

Физикалық қасиеттерді дамыту бірқалыпты, аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп жүруге талпынады
Коммуникативтік дағдыларды дамыту сөздерді жіктелуіне, септелуіне қарай кейбіреуін байланыстырады
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту тең және тең емес заттар тобын ішінара салыстырады
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту өзіне қатысты кеңістік бағыттарын ішінара анықтайды
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру әртүрлі ойындарды өз бетінше жалғыз ойнағанды қаламайды

 

2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланыңаты-жөні: Ертуған Айдайсұлу Қуанышқызы

Туған күні,айы,жылы: 15.08.2020ж

Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым- тамыз)

Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:

III- деңгей

II-деңгей

I-деңгей

Физикалық қасиеттерді дамыту Бірқалыпты, аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп жүреді
Коммуникативтік дағдыларды дамыту Таныс ертегілер мен шағын шығармалардың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, мазмұнын өз бетінше қайталап айтады
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту «Бір», «Көп» ұғымдарын ажыратады
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту Сызықтарды, штрихтарды, дақтарды, бояуларды ретімен қолдана біледі
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімдерін атайды.

 

2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланыңаты-жөні: Еркінқызы Адина

Туған күні,айы,жылы: 28.09.2019ж

Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым- тамыз)

Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:

III- деңгей

II-деңгей

I-деңгей

Физикалық қасиеттерді дамыту жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын игерген
Коммуникативтік дағдыларды дамыту Заттардың негізгі түстерін ,пішінін,көлемін сипатын ажыратады
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту музыкаға сәйкес жүре біледі,мүсіндеу дағдыларын игерген
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту Жаңа сөздерге еліктейді,таныс заттардың қимылдардың жеңілдетілген атуларын алғашқы сөздерді қолданады
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру Қоршаған орта және экологиялық сауаттылығы дамыту

 

2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланыңаты-жөні: Қайырқұл Айдар Қайыржанұлы

Туған күні,айы,жылы: 19.05.2020ж

Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым- тамыз)

Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:

III- деңгей

II-деңгей

I-деңгей

Физикалық қасиеттерді дамыту Қимылды ойындарды қызығып ойнайды
Коммуникативтік дағдыларды дамыту Қоршаған ортаға қатысты әртүрлі сұрақтарға ішнара жауап береді
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту Қоршаған ортадан бір немесе бірнеше бірдей затты ішінара салыстырады
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту Пішіндерді бояудың бастапқы дағдыларын игерген:
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру Әртүрлі ойындарды өз бетінше ойнай алады:

 

 

2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланыңаты-жөні: Қанатұлы Мансұр

Туған күні,айы,жылы: 31.12.2019ж

Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым- тамыз)

Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:

III- деңгей

II-деңгей

I-деңгей

Физикалық қасиеттерді дамыту Оң және сол қолмен қашықтыққа, көлденең нысанаға, тік нысанаға заттарды лақтырады Жануарлардың қимылдарына елітеп, дене жаттығуларын орындай алуды үйрету
Коммуникативтік дағдыларды дамыту Қажетті сөздер мен сөз тіркестерін қолданады Дыбыстау, сөйлеу кезіндегі тыныс алу қалпын жетілдіру.

Кейіпкерлерге жанашырлық танытуға үйрету;

Өзін қоғамдық орындарда дұрыс ұстауды үйрету

Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту Тең және тең емес заттар тобын салыстырады Түсі және көлемі бойынша ажырата білуге баулу;

Оң ижәне сол қолдарын ажырата алуды меңгерту;

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту Жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіреді Жануарлардың суретін салу дағдыларын меңгерту;

Алақанға салып тік және дөңгелетіп есе білуді үйрету;

Түсі мен көлемін ажыратып,желімдеуге үйрету;

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру Тұратын қаласы мен ауылы туралы, Қазақстан Республикасының бас қаласы, мемлекеттік рәміздері туралы бастапқы түсініктерге ие Көлік құралдарының түрлерімен таныстыруға үйрету .Ауа-райының жағдайларын анықтай білуге үйрету;

2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланыңаты-жөні: Қаирқұл Нұрсая Рүстемқызы

Туған күні,айы,жылы: 14.03.2019ж

Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым- тамыз)

Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:

III- деңгей

II-деңгей

I-деңгей

Физикалық қасиеттерді дамыту Заттардың арасымен еңбектейді, гимнастикалық қабырғаға өрмелейді және одан түседі Қимыл қозғалыстарды белсене орындай алуды үйрету
Коммуникативтік дағдыларды дамыту Естігені, көргені, өзі қолдан жасаған заттары туралы айтады сөздік қорын жаттығулар жасату арқылы байыту.

әдеби шығармалардың мазмұнын тыңдап, оны атай білуге үйрету.

Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту Тең және тең емес заттар тобын салыстырады Өзіне таныс қоршаған ортаны зерттейді және сол ортада ойнайды

берілген үлгіге қарап түрліше етіп бейнелер құрастыра алуға үйрету.

туған өлкеміздің жануарларын танып, атай білуге үйрету.

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту Жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіреді қағаз бетіне бейнені тұтас орналастыра алуды үйрету.

ермексаз кесектерін бөліп алып, кейбір заттарды мүсіндей алу дағдыларын қалыптастыру.

желім қалдықтарын жою үшін майлықтарды пайдалануға үйрету.

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру Қазақ халқының дәстүрлі киіз үйін біледі ойындар ойнау барысында отбасылық ойындардағы адамдардың рөлдерін сомай алуға үйрету.

бөлме өсімдіктерінің түрлерін атай білуге үйрету.

 

 

2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланыңаты-жөні: Қуантайұлы Ақтілек

Туған күні,айы,жылы: 10.02.2019ж

Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым- тамыз)

Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:

III- деңгей

II-деңгей

I-деңгей

Физикалық қасиеттерді дамыту Нұсқау бойынша саптық жаттығуларды өздігінен орындайды. Еңбектеу, өрмелеу және одан төмен түсу дағдыларын қалыптастыру.
Коммуникативтік дағдыларды дамыту Әңгімелерді тыңдайды,жақсы деңгейде мазмұндап береді. Қажетті сөздер мен сөзтіркестерін қолдануға үйрету.

Шығарма жанрларын ажыратуға игерту.

Сөздердегі екпінің дұрыс қойылып, айтылуын үйрету.

Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту Қарапайым математикалық ұғымдары жақсы дамыған.Ақпаратпен жұмыс жасай алады. Салыстыру нәтижесін сөзбен жеткізуге қалыптастыру.

Құрылыс материалының негізгі бөлшектерін шамасы бойынша тануға баулу.

Туған өлкенің кейбір өсімдіктері туралы білуге үйрету.

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту Сурет салу техникасы жақсы дамыған.Қайшыны ,желімді пайдаланады.Жапсыру техникасы жақсы. Ойлау бойынша дербес сурет салуға үйрету.

Жануарларды мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру.

Геометриалық элементтерден өрнек құрастыруға үйрету.

Балаларға арналған музыкалық аспаптарды ажыратуға және атауға үйрету.

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру Табиғаттағы өзін өзі ұстау ережесі жақсы дамыған. Айналаға ұқыптылықпен қарайды Қазақ халқының дәстүрімен таныстыруды жалғастыруды меңгерту.

Ересектермен бірге өсімдіктерге күтім жасауға баулу.

2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланыңаты-жөні: Қазыбек Әлиар Асуланұлы

Туған күні,айы,жылы: 13.06.2019ж

Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым- тамыз)

Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:

III- деңгей

II-деңгей

I-деңгей

Физикалық қасиеттерді дамыту Қимылдардың түрлі әдістерін жасауға тырысады Шеңбердегі өз орнын табу дағдыларын қалыптастыру,
Коммуникативтік дағдыларды дамыту Былдырлайды және дыбыстарға еліктейді Сөздерге қызығушылығын арттыру, зейінің жетілдіру.

Суреттер бойынша таныс шығармаларды тануға, сұрақтарға жауап беругет қалыптастыру.

Жыл мезгілдеріне байланысты сұрақтарға жауап бере алуға үйрету.

Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту Шығарма кейіпкерлеріне жанашырлық танытады. Салыстыру нәтижесін сөзбен жеткізуге үйрету.

Қарапайым құрылыстарды құрастыруға қалыптастыру.

Табиғатта өзін ұстай білу ережелерін түсінуге үйрету.

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту Музыкалық құралмен әрекет жасайды Салынған пішіндерді таяқшалармен бояуға үйрету.

Ересектің көмегімен шығармашылық ойлауын дамыту.

Бір-біреуден, жұптаса ауыса отрып би қимылдарын жасауға үйрету.

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру жануарлар мен құстарға қамқорлықпен қарайды Қазақстакн туын тануға және атауға үйрету.

Табиғаттың сипаттық маусымдық өзгерістерін анықтауға баулу.

2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланыңаты-жөні: Марат Ахмет Медетұлы

Туған күні,айы,жылы: 23.01.2020ж

Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым- тамыз)

Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:

III- деңгей

II-деңгей

I-деңгей

Физикалық қасиеттерді дамыту Күнделікті шынығу тәсілдерін үйрету
Коммуникативтік дағдыларды дамыту Жаңа сөздерге еліктейді таныс заттардың және қимылдарын жеңілдетілген атауларын алғашқы сөздерін қалыптастыру
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту Кейбір жануарларды шынайы тұрғыда, суреттерден таныуды үйрету
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту Ересектердің орындаған әндерін тыңдайды
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру ауа райының жағдайларын анықтай білу

 

2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланыңаты-жөні: Нұрланбекқызы Әмина

Туған күні,айы,жылы: 20.03.2019ж

Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым- тамыз)

Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:

III- деңгей

II-деңгей

I-деңгей

Физикалық қасиеттерді дамыту Қимылды үйлестірудің бастапқы дағдыларына ие Жануарлардың қимылдарына елітеп, дене жаттығуларын орындай алуды үйрету
Коммуникативтік дағдыларды дамыту Өзінің, жақын адамдарының есімдерін біледі, киімді, жиһазды, ыдыстарды, кейбір қозғалыс құралдарын атай біледі Дыбыстау, сөйлеу кезіндегі тыныс алу қалпын жетілдіру.

Кейіпкерлерге жанашырлық танытуға үйрету;

Өзін қоғамдық орындарда дұрыс ұстауды үйрету

Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту Табиғаттың маусымдық өзгерістерін атайды үйрету Түсі және көлемі бойынша ажырата білуге баулу;.Оң ижәне сол қолдарын ажырата алуды меңгерту;

Қардың,судың қасиеттерін меңгерту;

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту Ойын әрекеттерін музыкалық сүйемелдеумен орындуды біледі Жануарлардың суретін салу дағдыларын меңгерту;

Алақанға салып тік және дөңгелетіп есе білуді үйрету;

Түсі мен көлемін ажыратып,желімдеуге үйрету;

Музыканың сипатын сезінеді.

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру ауа райының жағдайларын анықтай білу әртүрлі ойындарды өз бетінше жалғыз ойнағанды қаламайды

 

 

2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланыңаты-жөні: Серік Айханым Әділжанқызы

Туған күні,айы,жылы: 23.02.2019ж

Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым- тамыз)

Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:

III- деңгей

II-деңгей

I-деңгей

Физикалық қасиеттерді дамыту Жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын меңгерту Қимыл қозғалыстарды белсене орындай алуды үйрету.
Коммуникативтік дағдыларды дамыту Жақсы таныс шығарылымдарды көрнекіліксіз тыңдайды сөздік қорын жаттығулар жасату арқылы байыту.

әдеби шығармалардың мазмұнын тыңдап, оны атай білуге үйрету.

научить их слушать и понимать простую речь

Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту Кеңістікте бағдарлаудың бастапқы дағдыларын игерген шама бойынша заттардың әртүрлі болатынын игерту.

қағазды бүктеу арқылы, қағаз беттерін көлемді пішіндерге түрлендіруді үйрету..

туған өлкенің өсімдіктерінің атауларын атай білуге үйрету.

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту өзіне қатысты кеңістік бағыттарын ішінара анықтайды қарапайым табиғат құбылыстарын бейнелеуге үйрету.

мүсіндеудің әртүрлі тәсілдерін меңгерту.

жұмыс жасау барысында желімдегі қалған қалдықтарды ұқыпты түрле тазалау дағдысын меңгерт..

шулы ойыншықтардың дыбысталуын ажырата алуғы үйрету..

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру әртүрлі ойындарды өз бетінше жалғыз ойнағанды қаламайды топтағы заттарға ұқыптылықпен қарай білуге үйрету.

табиғатқа қамқорлық жасай алуға дағдыландыру.

 

 

2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланыңаты-жөні: Өмірзақ Нұрәли Саматұлы

Туған күні,айы,жылы: 07.11.2020ж

Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым- тамыз)

Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:

III- деңгей

II-деңгей

I-деңгей

Физикалық қасиеттерді дамыту Жаттығуларды көзбен бағдарлау арқылы ойын түрінде педагогпен бірге орындауды үйрету Еңбектеу, өрмелеу және одан төмен түсу дағдыларын қалыптастыру.
Коммуникативтік дағдыларды дамыту Ересектің айтқандарын қайталауды үйрету Қажетті сөздер мен сөзтіркестерін қолдануға үйрету.

Шығарма жанрларын ажыратуға игерту.

Сөздердегі екпінің дұрыс қойылып, айтылуын үйрету.

Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту Сурет бойынша байланыстыра сөйлеуді үйрету Салыстыру нәтижесін сөзбен жеткізуге қалыптастыру.

Құрылыс материалының негізгі бөлшектерін шамасы бойынша тануға баулу.

Туған өлкенің кейбір өсімдіктері туралы білуге үйрету.

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту Музыкалық шығармалардың сипатын білдіру ажыратуға үйрету Ойлау бойынша дербес сурет салуға үйрету.

Жануарларды мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру.

Геометриалық элементтерден өрнек құрастыруға үйрету.

Балаларға арналған музыкалық аспаптарды ажыратуға және атауға үйрету.

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру көлік құралдарын біледі Қазақ халқының дәстүрімен таныстыруды жалғастыруды меңгерту.

Ересектермен бірге өсімдіктерге күтім жасауға баулу.

 

2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланыңаты-жөні: Торта Айлин Қасымханқызы

Туған күні,айы,жылы: 29.06.2019ж

Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым- тамыз)

Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:

III- деңгей

II-деңгей

I-деңгей

Физикалық қасиеттерді дамыту Негізгі қимылдарды үйрету, таңертенгі гимнастиканы орындауға қызығушылығын ояту. Шеңбердегі өз орнын табу дағдыларын қалыптастыру,
Коммуникативтік дағдыларды дамыту Барлық дыбыстармен сөздерді анықайтуды. Үш төрт дыбысты сөздерге дыбыстық талдау жасауды үйрету Сөздерге қызығушылығын арттыру, зейінің жетілдіру.

Суреттер бойынша таныс шығармаларды тануға, сұрақтарға жауап беругет қалыптастыру.

Жыл мезгілдеріне байланысты сұрақтарға жауап бере алуға үйрету.

Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту Көкеністкр мен жемістерді ажыратуға үйрету Салыстыру нәтижесін сөзбен жеткізуге үйрету.

Қарапайым құрылыстарды құрастыруға қалыптастыру.

.Табиғатта өзін ұстай білу ережелерін түсінуге үйрету.

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту Сурет салуда түрлі техниканы дербес қолдандырту Салынған пішіндерді таяқшалармен бояуға үйрету.

Ересектің көмегімен шығармашылық ойлауын дамыту.

.Шаршының ортасына, бұрыштарына қазақ ою –өрнектерін жапсыруды меңгерту.

.Бір-біреуден, жұптаса ауыса отрып би қимылдарын жасауға үйрету.

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру көлік құралдарын біледі .Қазақстакн туын тануға және атауға үйрету.

Табиғаттың сипаттық маусымдық өзгерістерін анықтауға баулу.

 

2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланыңаты-жөні: Төлеген Айша Өміртасқызы

Туған күні,айы,жылы: 20.02.2019ж

Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым- тамыз)

Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:

III- деңгей

II-деңгей

I-деңгей

Физикалық қасиеттерді дамыту Бергілген бағытта жүре алады,жүгіре алады,командалық ойынаудың қарапайым ережелерін біледі,тапсырмалырды белсенді орындайды Өз өзіне қызмет көрсетудің бастапқы дағдыларын қалыптастыру
Коммуникативтік дағдыларды дамыту Ересектердің сөзін түсінеді сұрақтарды тыңдайды,оларға жауап береді. Сөйлеу қарқынын өзгерте білуге үйрету;.Оқиғаны эмоционалды қабылдауға қалыптастыру
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту Біртекті заттарды бір белгісі бойынша(көлемі,пішіні) топастыра біледі, негізгі төрт түсті ажырата алуды үйрету Биіктігі,жуандығы бойынша бірдей әртүрлі заттарды салыстыруға үйрету;

Қағаздан құрастыру.Қағаз беттерін көлемді пішіндерге өзгертуге үйрету;

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту Музыкалық шығарманың қарқынын,жоғары дыбыстарды ажыратады,бинелеу әрекетіне қажетті негізгі техникалық дағдыларын игерту Сурет салудың дәстүрлі емес тәсілдерін қолдануды үйрету;

Табиғи материалдардан мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру;

Ересектер дайындаған ірі және ұсақ элементтерді оналастыруды және жапсыруды үйрету;

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру Көлік құралдарын ішінара айтады 1.Отбасы мүшелері туралы әңгімелей алуға үйрету;

2.Ересектермен бірге өсімдіктерге қамқорлыққа баулу;

2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланыңаты-жөні: Шалабай Мөлдір Жайыққызы

Туған күні,айы,жылы: 05.03.2019ж

Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым- тамыз)

Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:

III- деңгей

II-деңгей

I-деңгей

Физикалық қасиеттерді дамыту Заттардың арасымен еңбектейді, гимнастикалық қабырғаға өрмелейді және одан түседі Нық қадаммен алға, артқа журуге қалыптастыру.
Коммуникативтік дағдыларды дамыту Естігені, көргені, өзі қолдан жасаған заттары туралы айтады Тілдегі дыбыстарды дұрыс айтып, зейін қойып тыңдауын жетілдіру. Тақпақты мәнерлі түрде жатқа айтуға баулу.

Тыңдау әдістерін меңгерту

Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту Тең және тең емес заттар тобын салыстырады Геометриялық төртбұрыш пішінді ажыратып айта білуге қалыптастыру.

Қағаз бетін көлемді пішіндерге өзгертуге баулу

Үй жануарымен оның төлдерін танып атауды қалыптастыру.

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту Жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіреді Көлденең сызықтардан заттарды салу дағдыларын қалыптастыру. Табиғи материалдан мүсіндеу дағдыларын бекіту.

Түрлі қарқындағы музыканы тыңдау, таныс би қимылдарын қайталай білуге үйрету.

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру Қазақ халқының дәстүрлі киіз үйін біледі қоршаған ортада заттарды кеністікті бағдарлауды меңгерту.

Құстар мен жәндіктер туралы қарапайым түсінік қалыптастыру.

2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланыңаты-жөні: Уәли Ақберен Әміреұлы

Туған күні,айы,жылы: 15.11.2020ж

Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(қазан-желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары

(ақпан-сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары

(маусым- тамыз)

Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:

III- деңгей

II-деңгей

I-деңгей

Физикалық қасиеттерді дамыту Күнделікті шынығу тәсілдерін үйрету Нық қадаммен алға, артқа журуге қалыптастыру.
Коммуникативтік дағдыларды дамыту Жаңа сөздерге еліктейді таныс заттардың және қимылдарын жеңілдетілген атауларын алғашқы сөздерін қалыптастыру Тілдегі дыбыстарды дұрыс айтып, зейін қойып тыңдауын жетілдіру. Тақпақты мәнерлі түрде жатқа айтуға баулу.

Тыңдау әдістерін меңгерту

Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту Кейбір жануарларды шынайы тұрғыда, суреттерден таныуды үйрету Геометриялық төртбұрыш пішінді ажыратып айта білуге қалыптастыру.

Қағаз бетін көлемді пішіндерге өзгертуге баулу

Үй жануарымен оның төлдерін танып атауды қалыптастыру.

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту Ересектердің орындаған әндерін тыңдайды Көлденең сызықтардан заттарды салу дағдыларын қалыптастыру. Табиғи материалдан мүсіндеу дағдыларын бекіту. 3.Табиғи материалдардан жұмыс істеуге үйрету.
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру ауа райының жағдайларын анықтай білу қоршаған ортада заттарды кеністікті бағдарлауды меңгерту.

Құстар мен жәндіктер туралы қарапайым түсінік қалыптастыру.

2023-2024 оқу жылындағы, Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: Әлмырза Жанқожа Абзалұлы

Баланың жасы: 5

Тобы: МАД

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (қазан-желтоқсан) Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (ақпан-сәуір) Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (маусым-тамыз) Қорытынды

Баланың даму деңгейі сәйкес келеді: ІІІ деңгей -«жоғары»

ІІ деңгей-«орташа»

І деңгей -«төмен»

Физикалық қасиеттер Гимнастикалық жаттығу түрлерін үйрету. -денсаулық үшін гигененалық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру.;

-жеке заттарын қолдану (бет орамал,майлық,сүлгі,тарақ)

Жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын,екеуден,үшеуден қатарға қайта тұруға дағдыландыру.
Коммуникативтік дағдылар Әңгімені құра алу мен құрастыруды үйрету. Ересектермен және құрдастырмен тілдік қарым-қатынас жасауды,сөз тіркестерін айтуды дамыту Сөйлемдердің түрлерін (жай және күрделі),тұрмыстық заттар және қоршаған табиғат заттарының мәнін түсіндіру.
Танымдық және зияткерлік дағдылары 1-10 ға дейінгі сандарды және тәулік ұғымдарын түсіндіру.Геометриялық пішіндер мен мезгілдерді айтуға үйрету.Құрылыс материалдары мен өзі құрастыруды қалыптасытыру. 5 көлемінде санай білуге,сандарды ретімен айта білуге ынталандыру.Жеке бөліктерді жапсыра білуге жаттықтыру.
Шығармашылық дағдыларының зерттеу іс әрекетінің дамуы Еңбек қауіпсіздігі және жеке бас гигиенасы ережесін сақтауды түсіндіру. Жеке бөліктерді жапсыра білуге,қайшыны дұрыс ұстауға,ыдыстардың,жануарлардың суретін сала білуге жаттықтыру.
Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру. Жолда жүру ережесін сақтауға,жол тәртібін білуге тәрбиелеу.Тіршілік иелеріне жанашырлық, қамқорлық танытуға үйрету. Бағдаршамның белгілері,көшеде өзін дұрыс ұстауды және табиғаттағы ауа-райының маусымдық өзгерістерін ажыратып атай білуді үйретуді жалғастыру.

2023-2024 оқу жылындағы, Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: Еркебұланқызы Аяла

Баланың жасы: 5

Тобы: МАД

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (қазан-желтоқсан) Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (ақпан-сәуір) Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (маусым-тамыз) Қорытынды

Баланың даму деңгейі сәйкес келеді: ІІІ деңгей -«жоғары»

ІІ деңгей-«орташа»

І деңгей -«төмен»

Физикалық қасиеттер Денсаулық үшін гигененалық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру.;

-жеке заттарын қолдану (бет орамал,майлық,сүлгі,тарақ)

Дене жаттығуларын орындауға,спорттық жаттығуларға деген қызығушылық таныту.
Коммуникативтік дағдылар Ересектермен және құрдастырмен тілдік қарым-қатынас жасауды,сөз тіркестерін айтуды дамыту Барлық дыбыстарды анық және әртүрлі қарқында дыбыстай білуге жаттықтыру.
Танымдық және зияткерлік дағдылары Тәулік бөліктері туралы түсініткерін қалыптастыру. Тәулік бөліктері туралы түсініткерін қалыптастыру 5 көлемінде сандарды тура және кері санауға,кеңістікті бағдарлай білуге ынтасын арттыру.
Шығармашылық дағдыларының зерттеу іс әрекетінің дамуы Бейнелеу тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру (нүкте,сызық,ырғақ) Көкөніс пен жемістердің суретін өз бетінше салып,таза бояуға жаттықтыру.
Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру. Табиғатқа зиян келтіруі мүмкін жағдайлар мен әрекеттерді айтуын үйрету Өзі туған елді мекенін,туған жерін атап беру арқылы сөйлеу мәнерін,тілін дамыту.

2023-2024 оқу жылындағы, Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: Жанғазы Бегімсұлу

Баланың жасы: 5

Тобы: МАД

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (қазан-желтоқсан) Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (ақпан-сәуір) Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (маусым-тамыз) Қорытынды

Баланың даму деңгейі сәйкес келеді: ІІІ деңгей -«жоғары»

ІІ деңгей-«орташа»

І деңгей -«төмен»

Физикалық қасиеттер -негізгі қимылдарды орындауда шығармашылық таныттыру. Жаттығуларды дұрыс жасауды үйрету. Жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын,екеуден,үшеуден қатарға қайта тұруға дағдыландыру.
Коммуникативтік дағдылар Ізептілік,сыпайылық ережелерін меңгерту. Адамдармен тілдік қарым-қатынас жасауды, сөз тікестерін айтуын дамыту Сөйлемдердің түрлерін (жай және күрделі),тұрмыстық заттар және қоршаған табиғат заттарының мәнін түсіндіру.
Танымдық және зияткерлік дағдылары Геометриялық пішіндер мен мезгілдерді айтуға үйрету.Құрылыс материалдары мен өзі құрастыруды қалыптасытыру. 5 көлемінде санай білуге,сандарды ретімен айта білуге ынталандыру.Жеке бөліктерді жапсыра білуге жаттықтыру.
Шығармашылық дағдыларының зерттеу іс әрекетінің дамуы Бейнелеу тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру (нүкте,сызық,ырғақ)

Ермексаз бен мүсіндеу арқылы қол моторикасын жетілдіру. Еңбек қауіпсіздігі және жеке бас гигиенасы ережесін сақтауды түсіндіру.

Жеке бөліктерді жапсыра білуге,қайшыны дұрыс ұстауға,ыдыстардың,жануарлардың суретін сала білуге жаттықтыру.
Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру. Табиғат бұрышындағы қсімдіктермен жануарларға күтім жасауды үйрету. Жолда жүру ережесін сақтауға,жол тәртібін білуге тәрбиелеу. Бағдаршамның белгілері,көшеде өзін дұрыс ұстауды және табиғаттағы ауа-райының маусымдық өзгерістерін ажыратып атай білуді үйретуді жалғастыру.

2023-2024 оқу жылындағы, Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: Қанатұлы Рахым

Баланың жасы: 5

Тобы: МАД

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (қазан-желтоқсан) Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (ақпан-сәуір) Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (маусым-тамыз) Қорытынды

Баланың даму деңгейі сәйкес келеді: ІІІ деңгей -«жоғары»

ІІ деңгей-«орташа»

І деңгей -«төмен»

Физикалық қасиеттер Қозғалыс ойындарын ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру .Азық түліктердің атауларын және оларды қолдану тәсілдерін үйрету Түрлі тапсырмаларды орындауға,жаттығуларды дұрыс жасауға дағдыландыру.
Коммуникативтік дағдылар Ересектермен және құрдастарымен тілдік қарым-қатынас жасауды,сөз тіркестерін айтуын дамыту Сурет арқылы әңгіме құрастыруға,ертегі мазмұнын айта білуге,сахналық қойылымдарға қатыса білуге қызығушылық таныту.
Танымдық және зияткерлік дағдылары Қарапайым мысалдар мен есептерді шешу заттардың саны және шамасы бойынша ара қатынастарын көрсететін математикалық терминдерді қолдану Тәулік бөліктері туралы түсініктерін қалыптастыру Табиғи материалдардан және конструктордан түрлі құрылыс бұйымдарын құрастыруға талпындыру.
Шығармашылық дағдыларының зерттеу іс әрекетінің дамуы Ермексаз бен мүсіндеу арқылы қол моторикасын жетілдіру. Еңбек қауіпсіздігі және жеке бас гигиенасы ережесін сақтауды түсіндіруБейнелеу тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру (нүкте,сызық,ырғақ). Өз бетінше сурет салуға,түрлі пішіндегі заттарды мүсіндеуге,қайшыны дұрыс ұстап,пайдалана білуге ынталандыру.
Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру. Табиғатқа зиян келтіруі мүмкін жағдайлар мен әрекеттерді айтуын үйрету. Жолда жүру ережесін сақтауға,жол тәртібін білуге тәрбиелеу. Киіз үйдің құрлысы,ұлттық киімдер мен әшекейлердің және өлі табиғат обьектілерінің аттарын атап ажырата білуге дағдыландыру.

2023-2024 оқу жылындағы, Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: Сағындық Фатима Мырзабекқызы

Баланың жасы: 5

Тобы: МАД

Құзыреттіліктер Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (қазан-желтоқсан) Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (ақпан-сәуір) Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (маусым-тамыз) Қорытынды

Баланың даму деңгейі сәйкес келеді: ІІІ деңгей -«жоғары»

ІІ деңгей-«орташа»

І деңгей -«төмен»

Физикалық қасиеттер Гимнастикалық жаттығу түрлерін үйрету. -денсаулық үшін гигененалық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру.;

-жеке заттарын қолдану (бет орамал,майлық,сүлгі,тарақ)

Дене жаттығуларын орындауға,спорттық жаттығуларға деген қызығушылық таныту.
Коммуникативтік дағдылар Әңгімені құра алу мен құрастыруды үйрету. Ересектермен және құрдастырмен тілдік қарым-қатынас жасауды,сөз тіркестерін айтуды дамыту Барлық дыбыстарды анық және әртүрлі қарқында дыбыстай білуге жаттықтыру.
Танымдық және зияткерлік дағдылары 1-10 ға дейінгі сандарды және тәулік ұғымдарын түсіндіру.Геометриялық пішіндер мен мезгілдерді айтуға үйрету.Құрылыс материалдары мен өзі құрастыруды қалыптасытыру. 5 көлемінде сандарды тура және кері санауға,кеңістікті бағдарлай білуге ынтасын арттыру.
Шығармашылық дағдыларының зерттеу іс әрекетінің дамуы Еңбек қауіпсіздігі және жеке бас гигиенасы ережесін сақтауды түсіндіру. Көкөніс пен жемістердің суретін өз бетінше салып,таза бояуға жаттықтыру.
Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру. Жолда жүру ережесін сақтауға,жол тәртібін білуге тәрбиелеу.Тіршілік иелеріне жанашырлық, қамқорлық танытуға үйрету. Өзі туған елді мекенін,туған жерін атап беру арқылы сөйлеу мәнерін,тілін дамыту.
Share to friends
"Қызылорда облысының білім басқармасының Арал ауданы бойынша білім бөлімінің «№200 орта мектебі»КММ"