2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні: Арап Диана Досболқызы
Туған күні,айы,жылы: 22.05.2019ж
Тобы: Ортаңғы «»Балауса тобы
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(ақпан-сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары
(маусым- тамыз) |
Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:
III- деңгей II-деңгей I-деңгей |
Физикалық қасиеттерді дамыту | Таңғы жаттығуды орындай алады,ойынға белсенділігі баяу,жеке бас гигиенасын сақтай алады | Түрлі тапсырмаларды орындауға,жаттығуларды дұрыс жасауға дағдыландыру. | ||
Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Өзінің құрбыларымен және жақындары мен қарым-қатынасқа түсе алады | Сурет арқылы әңгіме құрастыруға,ертегі мазмұнын айта білуге,сахналық қойылымдарға қатыса білуге қызығушылық таныту. | ||
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту | Түстердің атауын дұрыс қолданады,ірі конструктор бөлшектерімен құрастыра алады,көкөністекр мен жемістерді ажыратуды қалыптастыруды меңгеріп келеді | Табиғи материалдардан және конструктордан түрлі құрылыс бұйымдарын құрастыруға талпындыру. | ||
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту | Бейнелеу әрекетіне қажетті негізгі техникалық дағдылар мен біліктерді игереді. | Өз бетінше сурет салуға,түрлі пішіндегі заттарды мүсіндеуге,қайшыны дұрыс ұстап,пайдалана білуге ынталандыру. | ||
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | Қазақ халқының тұрмыстық заттарын кейбіреуән айтады | Киіз үйдің құрлысы,ұлттық киімдер мен әшекейлердің және өлі табиғат обьектілерінің аттарын атап ажырата білуге дағдыландыру. |
2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні: Абибулла Нұртөре Нұршайықұлы
Туған күні,айы,жылы: 25.02.2019ж
Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(ақпан-сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары
(маусым- тамыз) |
Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:
III- деңгей II-деңгей I-деңгей |
Физикалық қасиеттерді дамыту | қол ұстасып, жартылай отырып, заттарды айналып жүруге талпынады | Жүгіру. Әр түрлі бағыттарда жылдам және баяу қарқында жүгіру дағдысын қалыптастыру. | ||
Коммуникативтік дағдыларды дамыту | әдеби шығармалардың мазмұнын тыңдайды және ішінара түсінеді | Сөздерде дауысты және кейбір дауыссыз дыбыстарды анық айтуға қалыптастыру;
Әдеби шығармалардың мазмұнын тыңдауға және түсігнуге, бейнелі сөздерді қолданып айтуға үйрету; |
||
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту | тең және тең емес заттар тобын ішінара салыстырады | Екі қарама-қарсы бірдей заттардың ұзындығын салыстыра білуге үйрету;
Туған өлкенің кейбір өсімдіктерін ажырата білуге баулу; Түрлі құрастыру тәсілдерін қолдануды қалыптастыру; |
||
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту | негізгі түстерді кейбіреуін атайды | Сурет салу кезінде қарындашты, фломастерді қолдануға үйрету;
Әшекей заттарды мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру. |
||
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | көлік құралдарын ішінара атайды | Көлік құралдарын бір -біренен ажырата алуды, және атай білуді үйрету.
Табиғатқа қамқорлық жасауға ынталандыру |
2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні: Әбибулла Нұрасыл Қаршығаұлы
Туған күні,айы,жылы: 10.05.2019ж
Тобы: Ортаңғы « Балауса» тобы
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(ақпан-сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары
(маусым- тамыз) |
Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:
III- деңгей II-деңгей I-деңгей |
Физикалық қасиеттерді дамыту | Жеке бас гигиенасының алғашқы дағдыларын меңгерген | Қимыл қозғалыстарды белсене орындай алуды үйрету | ||
Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Дыбысқа және оның дереккөздеріне назар аударады,былдырлайды және дыбыстарға еліктейді | сөздік қорын жаттығулар жасату арқылы байыту.
әдеби шығармалардың мазмұнын тыңдап, оны атай білуге үйрету. |
||
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту | Заттарды есте сақтауға және іздеуге қабілетті | Өзіне таныс қоршаған ортаны зерттейді және сол ортада ойнайды
берілген үлгіге қарап түрліше етіп бейнелер құрастыра алуға үйрету. |
||
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту | Ересек адаммен көңілді ойын ойнағанда қуанады. | қағаз бетіне бейнені тұтас орналастыра алуды үйрету.
ермексаз кесектерін бөліп алып, кейбір заттарды мүсіндей алу дағдыларын қалыптастыру. |
||
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | Дербестік танытады;киінеді,жуынады ұқыптылыққа ұмтылады | ойындар ойнау барысында отбасылық ойындардағы адамдардың рөлдерін сомай алуға үйрету.
бөлме өсімдіктерінің түрлерін атай білуге үйрету. |
2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні: Бақтыберген Таңнұр Батырханқызы
Туған күні,айы,жылы: 26.09.2019ж
Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(ақпан-сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары
(маусым- тамыз) |
Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:
III- деңгей II-деңгей I-деңгей |
Физикалық қасиеттерді дамыту | Жаттығуларды көзбен бағдарлау арқылы ойын түрінде (жануарлардың қимылдарына еліктеу) педагогпен бірге орындауды дағдыландыру | Жануарлардың қимылдарына елітеп, дене жаттығуларын орындай алуды үйрету | ||
Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Қысқа сөз тіркестері мен сөздерді қолданып,өтініш жасай алады,тапсырманы мұқият тыңдайды оны орындай алады. | Дыбыстау, сөйлеу кезіндегі тыныс алу қалпын жетілдіру.
Кейіпкерлерге жанашырлық танытуға үйрету; Өзін қоғамдық орындарда дұрыс ұстауды үйрету |
||
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту | Ересектердің көрсетуі- мен өсімдіктерді күтіп баптау бойынша қарапайым еңбек дағдыларын орындай алады. | Түсі және көлемі бойынша ажырата білуге баулу;
Оң ижәне сол қолдарын ажырата алуды меңгерту; |
||
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту | Бейнелеу әрекетіне қажетті негізгі техникалық дағдылар мен біліктерді игерген. | Жануарлардың суретін салу дағдыларын меңгерту;
Алақанға салып тік және дөңгелетіп есе білуді үйрету; Түсі мен көлемін ажыратып,желімдеуге үйрету; |
||
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімдерін атайды. | Көлік құралдарының түрлерімен таныстыруға үйрету .Ауа-райының жағдайларын анықтай білуге үйрету; |
2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні: Ғаниұлы Нұрислам
Туған күні,айы,жылы: 26.06.2019ж
Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(ақпан-сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары
(маусым- тамыз) |
Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:
III- деңгей II-деңгей I-деңгей |
Физикалық қасиеттерді дамыту | бірқалыпты, аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп жүруге талпынады | |||
Коммуникативтік дағдыларды дамыту | сөздерді жіктелуіне, септелуіне қарай кейбіреуін байланыстырады | |||
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту | тең және тең емес заттар тобын ішінара салыстырады | |||
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту | өзіне қатысты кеңістік бағыттарын ішінара анықтайды | |||
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | әртүрлі ойындарды өз бетінше жалғыз ойнағанды қаламайды |
2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні: Ертуған Айдайсұлу Қуанышқызы
Туған күні,айы,жылы: 15.08.2020ж
Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(ақпан-сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары
(маусым- тамыз) |
Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:
III- деңгей II-деңгей I-деңгей |
Физикалық қасиеттерді дамыту | Бірқалыпты, аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп жүреді | |||
Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Таныс ертегілер мен шағын шығармалардың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, мазмұнын өз бетінше қайталап айтады | |||
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту | «Бір», «Көп» ұғымдарын ажыратады | |||
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту | Сызықтарды, штрихтарды, дақтарды, бояуларды ретімен қолдана біледі | |||
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімдерін атайды. |
2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні: Еркінқызы Адина
Туған күні,айы,жылы: 28.09.2019ж
Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(ақпан-сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары
(маусым- тамыз) |
Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:
III- деңгей II-деңгей I-деңгей |
Физикалық қасиеттерді дамыту | жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын игерген | |||
Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Заттардың негізгі түстерін ,пішінін,көлемін сипатын ажыратады | |||
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту | музыкаға сәйкес жүре біледі,мүсіндеу дағдыларын игерген | |||
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту | Жаңа сөздерге еліктейді,таныс заттардың қимылдардың жеңілдетілген атуларын алғашқы сөздерді қолданады | |||
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | Қоршаған орта және экологиялық сауаттылығы дамыту |
2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні: Қайырқұл Айдар Қайыржанұлы
Туған күні,айы,жылы: 19.05.2020ж
Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(ақпан-сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары
(маусым- тамыз) |
Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:
III- деңгей II-деңгей I-деңгей |
Физикалық қасиеттерді дамыту | Қимылды ойындарды қызығып ойнайды | |||
Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Қоршаған ортаға қатысты әртүрлі сұрақтарға ішнара жауап береді | |||
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту | Қоршаған ортадан бір немесе бірнеше бірдей затты ішінара салыстырады | |||
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту | Пішіндерді бояудың бастапқы дағдыларын игерген: | |||
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | Әртүрлі ойындарды өз бетінше ойнай алады: |
2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні: Қанатұлы Мансұр
Туған күні,айы,жылы: 31.12.2019ж
Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(ақпан-сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары
(маусым- тамыз) |
Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:
III- деңгей II-деңгей I-деңгей |
Физикалық қасиеттерді дамыту | Оң және сол қолмен қашықтыққа, көлденең нысанаға, тік нысанаға заттарды лақтырады | Жануарлардың қимылдарына елітеп, дене жаттығуларын орындай алуды үйрету | ||
Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Қажетті сөздер мен сөз тіркестерін қолданады | Дыбыстау, сөйлеу кезіндегі тыныс алу қалпын жетілдіру.
Кейіпкерлерге жанашырлық танытуға үйрету; Өзін қоғамдық орындарда дұрыс ұстауды үйрету |
||
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту | Тең және тең емес заттар тобын салыстырады | Түсі және көлемі бойынша ажырата білуге баулу;
Оң ижәне сол қолдарын ажырата алуды меңгерту; |
||
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту | Жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіреді | Жануарлардың суретін салу дағдыларын меңгерту;
Алақанға салып тік және дөңгелетіп есе білуді үйрету; Түсі мен көлемін ажыратып,желімдеуге үйрету; |
||
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | Тұратын қаласы мен ауылы туралы, Қазақстан Республикасының бас қаласы, мемлекеттік рәміздері туралы бастапқы түсініктерге ие | Көлік құралдарының түрлерімен таныстыруға үйрету .Ауа-райының жағдайларын анықтай білуге үйрету; |
2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні: Қаирқұл Нұрсая Рүстемқызы
Туған күні,айы,жылы: 14.03.2019ж
Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(ақпан-сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары
(маусым- тамыз) |
Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:
III- деңгей II-деңгей I-деңгей |
Физикалық қасиеттерді дамыту | Заттардың арасымен еңбектейді, гимнастикалық қабырғаға өрмелейді және одан түседі | Қимыл қозғалыстарды белсене орындай алуды үйрету | ||
Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Естігені, көргені, өзі қолдан жасаған заттары туралы айтады | сөздік қорын жаттығулар жасату арқылы байыту.
әдеби шығармалардың мазмұнын тыңдап, оны атай білуге үйрету. |
||
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту | Тең және тең емес заттар тобын салыстырады | Өзіне таныс қоршаған ортаны зерттейді және сол ортада ойнайды
берілген үлгіге қарап түрліше етіп бейнелер құрастыра алуға үйрету. туған өлкеміздің жануарларын танып, атай білуге үйрету. |
||
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту | Жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіреді | қағаз бетіне бейнені тұтас орналастыра алуды үйрету.
ермексаз кесектерін бөліп алып, кейбір заттарды мүсіндей алу дағдыларын қалыптастыру. желім қалдықтарын жою үшін майлықтарды пайдалануға үйрету. |
||
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | Қазақ халқының дәстүрлі киіз үйін біледі | ойындар ойнау барысында отбасылық ойындардағы адамдардың рөлдерін сомай алуға үйрету.
бөлме өсімдіктерінің түрлерін атай білуге үйрету. |
2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні: Қуантайұлы Ақтілек
Туған күні,айы,жылы: 10.02.2019ж
Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(ақпан-сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары
(маусым- тамыз) |
Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:
III- деңгей II-деңгей I-деңгей |
Физикалық қасиеттерді дамыту | Нұсқау бойынша саптық жаттығуларды өздігінен орындайды. | Еңбектеу, өрмелеу және одан төмен түсу дағдыларын қалыптастыру. | ||
Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Әңгімелерді тыңдайды,жақсы деңгейде мазмұндап береді. | Қажетті сөздер мен сөзтіркестерін қолдануға үйрету.
Шығарма жанрларын ажыратуға игерту. Сөздердегі екпінің дұрыс қойылып, айтылуын үйрету. |
||
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту | Қарапайым математикалық ұғымдары жақсы дамыған.Ақпаратпен жұмыс жасай алады. | Салыстыру нәтижесін сөзбен жеткізуге қалыптастыру.
Құрылыс материалының негізгі бөлшектерін шамасы бойынша тануға баулу. Туған өлкенің кейбір өсімдіктері туралы білуге үйрету. |
||
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту | Сурет салу техникасы жақсы дамыған.Қайшыны ,желімді пайдаланады.Жапсыру техникасы жақсы. | Ойлау бойынша дербес сурет салуға үйрету.
Жануарларды мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру. Геометриалық элементтерден өрнек құрастыруға үйрету. Балаларға арналған музыкалық аспаптарды ажыратуға және атауға үйрету. |
||
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | Табиғаттағы өзін өзі ұстау ережесі жақсы дамыған. Айналаға ұқыптылықпен қарайды | Қазақ халқының дәстүрімен таныстыруды жалғастыруды меңгерту.
Ересектермен бірге өсімдіктерге күтім жасауға баулу. |
2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні: Қазыбек Әлиар Асуланұлы
Туған күні,айы,жылы: 13.06.2019ж
Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(ақпан-сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары
(маусым- тамыз) |
Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:
III- деңгей II-деңгей I-деңгей |
Физикалық қасиеттерді дамыту | Қимылдардың түрлі әдістерін жасауға тырысады | Шеңбердегі өз орнын табу дағдыларын қалыптастыру, | ||
Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Былдырлайды және дыбыстарға еліктейді | Сөздерге қызығушылығын арттыру, зейінің жетілдіру.
Суреттер бойынша таныс шығармаларды тануға, сұрақтарға жауап беругет қалыптастыру. Жыл мезгілдеріне байланысты сұрақтарға жауап бере алуға үйрету. |
||
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту | Шығарма кейіпкерлеріне жанашырлық танытады. | Салыстыру нәтижесін сөзбен жеткізуге үйрету.
Қарапайым құрылыстарды құрастыруға қалыптастыру. Табиғатта өзін ұстай білу ережелерін түсінуге үйрету. |
||
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту | Музыкалық құралмен әрекет жасайды | Салынған пішіндерді таяқшалармен бояуға үйрету.
Ересектің көмегімен шығармашылық ойлауын дамыту. Бір-біреуден, жұптаса ауыса отрып би қимылдарын жасауға үйрету. |
||
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | жануарлар мен құстарға қамқорлықпен қарайды | Қазақстакн туын тануға және атауға үйрету.
Табиғаттың сипаттық маусымдық өзгерістерін анықтауға баулу. |
2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні: Марат Ахмет Медетұлы
Туған күні,айы,жылы: 23.01.2020ж
Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(ақпан-сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары
(маусым- тамыз) |
Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:
III- деңгей II-деңгей I-деңгей |
Физикалық қасиеттерді дамыту | Күнделікті шынығу тәсілдерін үйрету | |||
Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Жаңа сөздерге еліктейді таныс заттардың және қимылдарын жеңілдетілген атауларын алғашқы сөздерін қалыптастыру | |||
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту | Кейбір жануарларды шынайы тұрғыда, суреттерден таныуды үйрету | |||
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту | Ересектердің орындаған әндерін тыңдайды | |||
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | ауа райының жағдайларын анықтай білу |
2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні: Нұрланбекқызы Әмина
Туған күні,айы,жылы: 20.03.2019ж
Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(ақпан-сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары
(маусым- тамыз) |
Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:
III- деңгей II-деңгей I-деңгей |
Физикалық қасиеттерді дамыту | Қимылды үйлестірудің бастапқы дағдыларына ие | Жануарлардың қимылдарына елітеп, дене жаттығуларын орындай алуды үйрету | ||
Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Өзінің, жақын адамдарының есімдерін біледі, киімді, жиһазды, ыдыстарды, кейбір қозғалыс құралдарын атай біледі | Дыбыстау, сөйлеу кезіндегі тыныс алу қалпын жетілдіру.
Кейіпкерлерге жанашырлық танытуға үйрету; Өзін қоғамдық орындарда дұрыс ұстауды үйрету |
||
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту | Табиғаттың маусымдық өзгерістерін атайды үйрету | Түсі және көлемі бойынша ажырата білуге баулу;.Оң ижәне сол қолдарын ажырата алуды меңгерту;
Қардың,судың қасиеттерін меңгерту; |
||
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту | Ойын әрекеттерін музыкалық сүйемелдеумен орындуды біледі | Жануарлардың суретін салу дағдыларын меңгерту;
Алақанға салып тік және дөңгелетіп есе білуді үйрету; Түсі мен көлемін ажыратып,желімдеуге үйрету; Музыканың сипатын сезінеді. |
||
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | ауа райының жағдайларын анықтай білу | әртүрлі ойындарды өз бетінше жалғыз ойнағанды қаламайды |
2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні: Серік Айханым Әділжанқызы
Туған күні,айы,жылы: 23.02.2019ж
Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(ақпан-сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары
(маусым- тамыз) |
Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:
III- деңгей II-деңгей I-деңгей |
Физикалық қасиеттерді дамыту | Жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын меңгерту | Қимыл қозғалыстарды белсене орындай алуды үйрету. | ||
Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Жақсы таныс шығарылымдарды көрнекіліксіз тыңдайды | сөздік қорын жаттығулар жасату арқылы байыту.
әдеби шығармалардың мазмұнын тыңдап, оны атай білуге үйрету. научить их слушать и понимать простую речь |
||
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту | Кеңістікте бағдарлаудың бастапқы дағдыларын игерген | шама бойынша заттардың әртүрлі болатынын игерту.
қағазды бүктеу арқылы, қағаз беттерін көлемді пішіндерге түрлендіруді үйрету.. туған өлкенің өсімдіктерінің атауларын атай білуге үйрету. |
||
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту | өзіне қатысты кеңістік бағыттарын ішінара анықтайды | қарапайым табиғат құбылыстарын бейнелеуге үйрету.
мүсіндеудің әртүрлі тәсілдерін меңгерту. жұмыс жасау барысында желімдегі қалған қалдықтарды ұқыпты түрле тазалау дағдысын меңгерт.. шулы ойыншықтардың дыбысталуын ажырата алуғы үйрету.. |
||
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | әртүрлі ойындарды өз бетінше жалғыз ойнағанды қаламайды | топтағы заттарға ұқыптылықпен қарай білуге үйрету.
табиғатқа қамқорлық жасай алуға дағдыландыру. |
2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні: Өмірзақ Нұрәли Саматұлы
Туған күні,айы,жылы: 07.11.2020ж
Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(ақпан-сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары
(маусым- тамыз) |
Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:
III- деңгей II-деңгей I-деңгей |
Физикалық қасиеттерді дамыту | Жаттығуларды көзбен бағдарлау арқылы ойын түрінде педагогпен бірге орындауды үйрету | Еңбектеу, өрмелеу және одан төмен түсу дағдыларын қалыптастыру. | ||
Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Ересектің айтқандарын қайталауды үйрету | Қажетті сөздер мен сөзтіркестерін қолдануға үйрету.
Шығарма жанрларын ажыратуға игерту. Сөздердегі екпінің дұрыс қойылып, айтылуын үйрету. |
||
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту | Сурет бойынша байланыстыра сөйлеуді үйрету | Салыстыру нәтижесін сөзбен жеткізуге қалыптастыру.
Құрылыс материалының негізгі бөлшектерін шамасы бойынша тануға баулу. Туған өлкенің кейбір өсімдіктері туралы білуге үйрету. |
||
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту | Музыкалық шығармалардың сипатын білдіру ажыратуға үйрету | Ойлау бойынша дербес сурет салуға үйрету.
Жануарларды мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру. Геометриалық элементтерден өрнек құрастыруға үйрету. Балаларға арналған музыкалық аспаптарды ажыратуға және атауға үйрету. |
||
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | көлік құралдарын біледі | Қазақ халқының дәстүрімен таныстыруды жалғастыруды меңгерту.
Ересектермен бірге өсімдіктерге күтім жасауға баулу. |
2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні: Торта Айлин Қасымханқызы
Туған күні,айы,жылы: 29.06.2019ж
Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(ақпан-сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары
(маусым- тамыз) |
Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:
III- деңгей II-деңгей I-деңгей |
Физикалық қасиеттерді дамыту | Негізгі қимылдарды үйрету, таңертенгі гимнастиканы орындауға қызығушылығын ояту. | Шеңбердегі өз орнын табу дағдыларын қалыптастыру, | ||
Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Барлық дыбыстармен сөздерді анықайтуды. Үш төрт дыбысты сөздерге дыбыстық талдау жасауды үйрету | Сөздерге қызығушылығын арттыру, зейінің жетілдіру.
Суреттер бойынша таныс шығармаларды тануға, сұрақтарға жауап беругет қалыптастыру. Жыл мезгілдеріне байланысты сұрақтарға жауап бере алуға үйрету. |
||
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту | Көкеністкр мен жемістерді ажыратуға үйрету | Салыстыру нәтижесін сөзбен жеткізуге үйрету.
Қарапайым құрылыстарды құрастыруға қалыптастыру. .Табиғатта өзін ұстай білу ережелерін түсінуге үйрету. |
||
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту | Сурет салуда түрлі техниканы дербес қолдандырту | Салынған пішіндерді таяқшалармен бояуға үйрету.
Ересектің көмегімен шығармашылық ойлауын дамыту. .Шаршының ортасына, бұрыштарына қазақ ою –өрнектерін жапсыруды меңгерту. .Бір-біреуден, жұптаса ауыса отрып би қимылдарын жасауға үйрету. |
||
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | көлік құралдарын біледі | .Қазақстакн туын тануға және атауға үйрету.
Табиғаттың сипаттық маусымдық өзгерістерін анықтауға баулу. |
2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні: Төлеген Айша Өміртасқызы
Туған күні,айы,жылы: 20.02.2019ж
Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(ақпан-сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары
(маусым- тамыз) |
Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:
III- деңгей II-деңгей I-деңгей |
Физикалық қасиеттерді дамыту | Бергілген бағытта жүре алады,жүгіре алады,командалық ойынаудың қарапайым ережелерін біледі,тапсырмалырды белсенді орындайды | Өз өзіне қызмет көрсетудің бастапқы дағдыларын қалыптастыру | ||
Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Ересектердің сөзін түсінеді сұрақтарды тыңдайды,оларға жауап береді. | Сөйлеу қарқынын өзгерте білуге үйрету;.Оқиғаны эмоционалды қабылдауға қалыптастыру | ||
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту | Біртекті заттарды бір белгісі бойынша(көлемі,пішіні) топастыра біледі, негізгі төрт түсті ажырата алуды үйрету | Биіктігі,жуандығы бойынша бірдей әртүрлі заттарды салыстыруға үйрету;
Қағаздан құрастыру.Қағаз беттерін көлемді пішіндерге өзгертуге үйрету; |
||
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту | Музыкалық шығарманың қарқынын,жоғары дыбыстарды ажыратады,бинелеу әрекетіне қажетті негізгі техникалық дағдыларын игерту | Сурет салудың дәстүрлі емес тәсілдерін қолдануды үйрету;
Табиғи материалдардан мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру; Ересектер дайындаған ірі және ұсақ элементтерді оналастыруды және жапсыруды үйрету; |
||
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | Көлік құралдарын ішінара айтады | 1.Отбасы мүшелері туралы әңгімелей алуға үйрету;
2.Ересектермен бірге өсімдіктерге қамқорлыққа баулу; |
2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні: Шалабай Мөлдір Жайыққызы
Туған күні,айы,жылы: 05.03.2019ж
Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(ақпан-сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары
(маусым- тамыз) |
Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:
III- деңгей II-деңгей I-деңгей |
Физикалық қасиеттерді дамыту | Заттардың арасымен еңбектейді, гимнастикалық қабырғаға өрмелейді және одан түседі | Нық қадаммен алға, артқа журуге қалыптастыру. | ||
Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Естігені, көргені, өзі қолдан жасаған заттары туралы айтады | Тілдегі дыбыстарды дұрыс айтып, зейін қойып тыңдауын жетілдіру. Тақпақты мәнерлі түрде жатқа айтуға баулу.
Тыңдау әдістерін меңгерту |
||
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту | Тең және тең емес заттар тобын салыстырады | Геометриялық төртбұрыш пішінді ажыратып айта білуге қалыптастыру.
Қағаз бетін көлемді пішіндерге өзгертуге баулу Үй жануарымен оның төлдерін танып атауды қалыптастыру. |
||
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту | Жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіреді | Көлденең сызықтардан заттарды салу дағдыларын қалыптастыру. Табиғи материалдан мүсіндеу дағдыларын бекіту.
Түрлі қарқындағы музыканы тыңдау, таныс би қимылдарын қайталай білуге үйрету. |
||
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | Қазақ халқының дәстүрлі киіз үйін біледі | қоршаған ортада заттарды кеністікті бағдарлауды меңгерту.
Құстар мен жәндіктер туралы қарапайым түсінік қалыптастыру. |
2023-2024 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні: Уәли Ақберен Әміреұлы
Туған күні,айы,жылы: 15.11.2020ж
Тобы: Ортаңғы «Балауса» тобы
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(қазан-желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары
(ақпан-сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары
(маусым- тамыз) |
Қорытынды баланың даму деңгейіне сәйкес келеді:
III- деңгей II-деңгей I-деңгей |
Физикалық қасиеттерді дамыту | Күнделікті шынығу тәсілдерін үйрету | Нық қадаммен алға, артқа журуге қалыптастыру. | ||
Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Жаңа сөздерге еліктейді таныс заттардың және қимылдарын жеңілдетілген атауларын алғашқы сөздерін қалыптастыру | Тілдегі дыбыстарды дұрыс айтып, зейін қойып тыңдауын жетілдіру. Тақпақты мәнерлі түрде жатқа айтуға баулу.
Тыңдау әдістерін меңгерту |
||
Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту | Кейбір жануарларды шынайы тұрғыда, суреттерден таныуды үйрету | Геометриялық төртбұрыш пішінді ажыратып айта білуге қалыптастыру.
Қағаз бетін көлемді пішіндерге өзгертуге баулу Үй жануарымен оның төлдерін танып атауды қалыптастыру. |
||
Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс –әрекетін дамыту | Ересектердің орындаған әндерін тыңдайды | Көлденең сызықтардан заттарды салу дағдыларын қалыптастыру. Табиғи материалдан мүсіндеу дағдыларын бекіту. 3.Табиғи материалдардан жұмыс істеуге үйрету. | ||
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | ауа райының жағдайларын анықтай білу | қоршаған ортада заттарды кеністікті бағдарлауды меңгерту.
Құстар мен жәндіктер туралы қарапайым түсінік қалыптастыру. |
2023-2024 оқу жылындағы, Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Әлмырза Жанқожа Абзалұлы
Баланың жасы: 5
Тобы: МАД
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (қазан-желтоқсан) | Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (ақпан-сәуір) | Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (маусым-тамыз) | Қорытынды
Баланың даму деңгейі сәйкес келеді: ІІІ деңгей -«жоғары» ІІ деңгей-«орташа» І деңгей -«төмен» |
Физикалық қасиеттер | Гимнастикалық жаттығу түрлерін үйрету. -денсаулық үшін гигененалық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру.;
-жеке заттарын қолдану (бет орамал,майлық,сүлгі,тарақ) |
Жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын,екеуден,үшеуден қатарға қайта тұруға дағдыландыру. | ||
Коммуникативтік дағдылар | Әңгімені құра алу мен құрастыруды үйрету. Ересектермен және құрдастырмен тілдік қарым-қатынас жасауды,сөз тіркестерін айтуды дамыту | Сөйлемдердің түрлерін (жай және күрделі),тұрмыстық заттар және қоршаған табиғат заттарының мәнін түсіндіру. | ||
Танымдық және зияткерлік дағдылары | 1-10 ға дейінгі сандарды және тәулік ұғымдарын түсіндіру.Геометриялық пішіндер мен мезгілдерді айтуға үйрету.Құрылыс материалдары мен өзі құрастыруды қалыптасытыру. | 5 көлемінде санай білуге,сандарды ретімен айта білуге ынталандыру.Жеке бөліктерді жапсыра білуге жаттықтыру. | ||
Шығармашылық дағдыларының зерттеу іс әрекетінің дамуы | Еңбек қауіпсіздігі және жеке бас гигиенасы ережесін сақтауды түсіндіру. | Жеке бөліктерді жапсыра білуге,қайшыны дұрыс ұстауға,ыдыстардың,жануарлардың суретін сала білуге жаттықтыру. | ||
Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру. | Жолда жүру ережесін сақтауға,жол тәртібін білуге тәрбиелеу.Тіршілік иелеріне жанашырлық, қамқорлық танытуға үйрету. | Бағдаршамның белгілері,көшеде өзін дұрыс ұстауды және табиғаттағы ауа-райының маусымдық өзгерістерін ажыратып атай білуді үйретуді жалғастыру. |
2023-2024 оқу жылындағы, Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Еркебұланқызы Аяла
Баланың жасы: 5
Тобы: МАД
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (қазан-желтоқсан) | Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (ақпан-сәуір) | Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (маусым-тамыз) | Қорытынды
Баланың даму деңгейі сәйкес келеді: ІІІ деңгей -«жоғары» ІІ деңгей-«орташа» І деңгей -«төмен» |
Физикалық қасиеттер | Денсаулық үшін гигененалық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру.;
-жеке заттарын қолдану (бет орамал,майлық,сүлгі,тарақ) |
Дене жаттығуларын орындауға,спорттық жаттығуларға деген қызығушылық таныту. | ||
Коммуникативтік дағдылар | Ересектермен және құрдастырмен тілдік қарым-қатынас жасауды,сөз тіркестерін айтуды дамыту | Барлық дыбыстарды анық және әртүрлі қарқында дыбыстай білуге жаттықтыру. | ||
Танымдық және зияткерлік дағдылары | Тәулік бөліктері туралы түсініткерін қалыптастыру. Тәулік бөліктері туралы түсініткерін қалыптастыру | 5 көлемінде сандарды тура және кері санауға,кеңістікті бағдарлай білуге ынтасын арттыру. | ||
Шығармашылық дағдыларының зерттеу іс әрекетінің дамуы | Бейнелеу тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру (нүкте,сызық,ырғақ) | Көкөніс пен жемістердің суретін өз бетінше салып,таза бояуға жаттықтыру. | ||
Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру. | Табиғатқа зиян келтіруі мүмкін жағдайлар мен әрекеттерді айтуын үйрету | Өзі туған елді мекенін,туған жерін атап беру арқылы сөйлеу мәнерін,тілін дамыту. |
2023-2024 оқу жылындағы, Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Жанғазы Бегімсұлу
Баланың жасы: 5
Тобы: МАД
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (қазан-желтоқсан) | Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (ақпан-сәуір) | Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (маусым-тамыз) | Қорытынды
Баланың даму деңгейі сәйкес келеді: ІІІ деңгей -«жоғары» ІІ деңгей-«орташа» І деңгей -«төмен» |
Физикалық қасиеттер | -негізгі қимылдарды орындауда шығармашылық таныттыру. Жаттығуларды дұрыс жасауды үйрету. | Жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын,екеуден,үшеуден қатарға қайта тұруға дағдыландыру. | ||
Коммуникативтік дағдылар | Ізептілік,сыпайылық ережелерін меңгерту. Адамдармен тілдік қарым-қатынас жасауды, сөз тікестерін айтуын дамыту | Сөйлемдердің түрлерін (жай және күрделі),тұрмыстық заттар және қоршаған табиғат заттарының мәнін түсіндіру. | ||
Танымдық және зияткерлік дағдылары | Геометриялық пішіндер мен мезгілдерді айтуға үйрету.Құрылыс материалдары мен өзі құрастыруды қалыптасытыру. | 5 көлемінде санай білуге,сандарды ретімен айта білуге ынталандыру.Жеке бөліктерді жапсыра білуге жаттықтыру. | ||
Шығармашылық дағдыларының зерттеу іс әрекетінің дамуы | Бейнелеу тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру (нүкте,сызық,ырғақ)
Ермексаз бен мүсіндеу арқылы қол моторикасын жетілдіру. Еңбек қауіпсіздігі және жеке бас гигиенасы ережесін сақтауды түсіндіру. |
Жеке бөліктерді жапсыра білуге,қайшыны дұрыс ұстауға,ыдыстардың,жануарлардың суретін сала білуге жаттықтыру. | ||
Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру. | Табиғат бұрышындағы қсімдіктермен жануарларға күтім жасауды үйрету. Жолда жүру ережесін сақтауға,жол тәртібін білуге тәрбиелеу. | Бағдаршамның белгілері,көшеде өзін дұрыс ұстауды және табиғаттағы ауа-райының маусымдық өзгерістерін ажыратып атай білуді үйретуді жалғастыру. |
2023-2024 оқу жылындағы, Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Қанатұлы Рахым
Баланың жасы: 5
Тобы: МАД
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (қазан-желтоқсан) | Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (ақпан-сәуір) | Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (маусым-тамыз) | Қорытынды
Баланың даму деңгейі сәйкес келеді: ІІІ деңгей -«жоғары» ІІ деңгей-«орташа» І деңгей -«төмен» |
Физикалық қасиеттер | Қозғалыс ойындарын ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру .Азық түліктердің атауларын және оларды қолдану тәсілдерін үйрету | Түрлі тапсырмаларды орындауға,жаттығуларды дұрыс жасауға дағдыландыру. | ||
Коммуникативтік дағдылар | Ересектермен және құрдастарымен тілдік қарым-қатынас жасауды,сөз тіркестерін айтуын дамыту | Сурет арқылы әңгіме құрастыруға,ертегі мазмұнын айта білуге,сахналық қойылымдарға қатыса білуге қызығушылық таныту. | ||
Танымдық және зияткерлік дағдылары | Қарапайым мысалдар мен есептерді шешу заттардың саны және шамасы бойынша ара қатынастарын көрсететін математикалық терминдерді қолдану Тәулік бөліктері туралы түсініктерін қалыптастыру | Табиғи материалдардан және конструктордан түрлі құрылыс бұйымдарын құрастыруға талпындыру. | ||
Шығармашылық дағдыларының зерттеу іс әрекетінің дамуы | Ермексаз бен мүсіндеу арқылы қол моторикасын жетілдіру. Еңбек қауіпсіздігі және жеке бас гигиенасы ережесін сақтауды түсіндіруБейнелеу тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру (нүкте,сызық,ырғақ). | Өз бетінше сурет салуға,түрлі пішіндегі заттарды мүсіндеуге,қайшыны дұрыс ұстап,пайдалана білуге ынталандыру. | ||
Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру. | Табиғатқа зиян келтіруі мүмкін жағдайлар мен әрекеттерді айтуын үйрету. Жолда жүру ережесін сақтауға,жол тәртібін білуге тәрбиелеу. | Киіз үйдің құрлысы,ұлттық киімдер мен әшекейлердің және өлі табиғат обьектілерінің аттарын атап ажырата білуге дағдыландыру. |
2023-2024 оқу жылындағы, Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Сағындық Фатима Мырзабекқызы
Баланың жасы: 5
Тобы: МАД
Құзыреттіліктер | Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (қазан-желтоқсан) | Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (ақпан-сәуір) | Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту,түзету іс-шаралары (маусым-тамыз) | Қорытынды
Баланың даму деңгейі сәйкес келеді: ІІІ деңгей -«жоғары» ІІ деңгей-«орташа» І деңгей -«төмен» |
Физикалық қасиеттер | Гимнастикалық жаттығу түрлерін үйрету. -денсаулық үшін гигененалық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру.;
-жеке заттарын қолдану (бет орамал,майлық,сүлгі,тарақ) |
Дене жаттығуларын орындауға,спорттық жаттығуларға деген қызығушылық таныту. | ||
Коммуникативтік дағдылар | Әңгімені құра алу мен құрастыруды үйрету. Ересектермен және құрдастырмен тілдік қарым-қатынас жасауды,сөз тіркестерін айтуды дамыту | Барлық дыбыстарды анық және әртүрлі қарқында дыбыстай білуге жаттықтыру. | ||
Танымдық және зияткерлік дағдылары | 1-10 ға дейінгі сандарды және тәулік ұғымдарын түсіндіру.Геометриялық пішіндер мен мезгілдерді айтуға үйрету.Құрылыс материалдары мен өзі құрастыруды қалыптасытыру. | 5 көлемінде сандарды тура және кері санауға,кеңістікті бағдарлай білуге ынтасын арттыру. | ||
Шығармашылық дағдыларының зерттеу іс әрекетінің дамуы | Еңбек қауіпсіздігі және жеке бас гигиенасы ережесін сақтауды түсіндіру. | Көкөніс пен жемістердің суретін өз бетінше салып,таза бояуға жаттықтыру. | ||
Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру. | Жолда жүру ережесін сақтауға,жол тәртібін білуге тәрбиелеу.Тіршілік иелеріне жанашырлық, қамқорлық танытуға үйрету. | Өзі туған елді мекенін,туған жерін атап беру арқылы сөйлеу мәнерін,тілін дамыту. |